martes, 15 de octubre de 2013

Hola a tothom!! Ja som al Delta de l'Ebre.

Ja ens hem instal.lat a la casa i hem escollit el llit on dormirem. La casa és xulíssima, té molts espais i un pati moooooooolt gran. També té una taula de ping-pong, on ja ens ha donat temps de fer varies partides. A la tarda  hem fet la primera activitat. Hem anat a descobrir Sant Carles de la Rapita, on per grups hem hagut de seguir un itinerari. Després hem visitat la llotja, on hem conegut a molts pescadors i hem pogut veure com feien la subasta del peix.

Us deixem algunes de les fotos que hem fet avui.

Bona nit i fins demà!!! :-))))












19 comentarios:

  1. Quin primer día més profitós. Que descanseu bé i us ho paseu molt bé.
    Records al Joan ;)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. hola sóc el joan i m'ho he pasat molt be amb les bicis,ens beiem dema.
      joan

      Eliminar
  2. Respuestas
    1. hola papi soc la Èlia et trobo molt a falta mols patons a la mama a la tata i el pintxo

      t'estimo molt ÈLIA

      Eliminar
  3. Quin dia mes intens!!!! A disfrutar molts petonsssss!!!!!

    ResponderEliminar
  4. Molts petons a tots !!!!! Gisela una abraçada de Janna muakkk!!!!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. hola soc la gisela us trobo molt afaltar avui em anat amb bici i em fet 20,21km
      no m'he caigut i mintentare no caure.
      TESTIMO MOLT AL PAPA LA MAMA I A LA JANNA
      PETONS VOLADORS
      GISELA ADEUUUUUU

      Eliminar
    2. GISELA wapi que bé! Ens alegrem moltíssim ! Ja ens veiem demà petons.
      Janna, Papa I Mama

      Eliminar
  5. Que us ho passeu-ho d'allò més bé.
    Petons I una abraçada a la Xènia

    ResponderEliminar
  6. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  7. Que guapos esteu tots. es veu que aprofiteu el tenps... ens ham agradat molt les fotos

    ResponderEliminar
  8. hola soc el Susú ja se que usu esteu pasant pipa

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola! Soc el Tomàs. Aquesta casa de colònies és mooolt xula i m'ho estic passant molt bé. Fins demà!

      Eliminar
  9. HOLA NOIS I NOIES! JA VEIG QUE ESTEU MOLT BÉ! QUIN TEMPS MÉS FANTÀSTIC QUE ESTÀ FENT!! QUI VA DIR QUE NO PORTÈSSIU EL BANYADOR???
    QUE INTERESSANT AIXÒ DE L'AIGUA SALADA DEL FONS DEL MAR, JA M'HO EXPLICAREU,JA!
    QUE PASSEU BONA NIT I RES DE FESTES EH??!!!
    CUIDEU MOLT A LA MARIONA, L'ANNA I L'ALBA!

    PETONS

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola!!! Som les Lucies i ens ho estem passant molt bé a la casa de colonies!
      Et trobem molt a faltar tots i totes , Avui hem anat en bici i a molat moltissim.
      Tenim ganes de veure't i explicar-te detalladament tot el que fem. Ens veiem aviat. :)

      Les Lucies.

      Eliminar
    2. Hola Anna!!! Soc l'Iker i m'ho estic passant molt bè. Avui hem anat amb bici fins l'Encanyissada i aquesta nit DI$COTECA.Tambè hem vist molts ocells del delta.Tinc ganes d'arribar a classe i explicar-to tot. Fins dilluns. :D
      Iker

      Eliminar
  10. Que sapigueu que feu molta enveja...Ens vénen moltes ganes de ser aquí amb vosaltres i banyar-nos amb la llum del vespre del Delta.
    Abraçades i petons per a tothom, especialment per a la Vinyet.
    Per cert, el Max vol saber si a la Vinyet li arriben els petons voladors que li envia abans d'anar a dormir.
    Bona niiiiiiiiit !!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. hola soc la vinyet i h'os trobo molt a faltar pero m'ho estic passant molt be.Digueuli al Max que si que m'arriben els petons voladors, pero a ell li arriben els meus?

      Molts petons Vinyet

      Eliminar
  11. HOLA QUE CONTENTA QUE ESTIC DE VEURE LA XÈNIA A DALT DE LA BICI, SORT QUE DEMÀ JA TORNEU, QUE US TROBEM A FALTAR, PETONSPER A TOTS I BONA NIT DE DISCO. FINS DEMÀ.

    ResponderEliminar